CBQ pro urcite porty - omezeni smtp a pop3

Čtvrtek Duben 4 09:07:09 CEST 2002

David Trcka wrote:
> Kdyz jsem poustel provoz do 3 a 4 soucasne, dosahl jsem v obou rychlosti,
> ktere ale v souctu nedaly celych 128k tridy 2. A to o dost (cca 25%).

	Jenom upresneni...

	Netvrdim samozrejme, ze shapping je buh vi jak presny, nicmene uvedomte
si jednu zasadni vec, shapping nic nevi o datove casti packetu, on to
meri na urovni packetu celeho => TCP napr. zabalene minimalne do IP, UDP
jak by smet, ICMP je solo... - tedy ztrata az 25% je IMHO slusny
vysledek, protoze kdyz to vezmete teoreticky, tak overload TCP po
ethernetu je skutecne nejakych 20-30%....

> Jedine, cemu jsem nemohl vyhovet, je preklad jadra s HZ=1000, protoze to
> potrebuju pouzivat na strojich, kde bezi HW, jehoz ovladace s takto
> nastavenym HZ funguji diplomaticky receno ne-prilis-dobre. Pokud je
> HZ=1000 podminka nutna k provozovani HTB, pak je to pro me nepouzitelne.

	O teto podmince vim, nicmene mi neni nic znamo, ze je podminka nutna,
tedy ze bez ni neni zarucena funkcnost...