zbláznená myš v KDE 2

Čtvrtek Duben 4 09:13:39 CEST 2002

On Thu, Apr 04, 2002 at 09:07:53AM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	A neni lepsi oba dva nakonfigurovat spravne - tedy aby s mysi
> komunikovani stejnym protokolem?

Mam taky pocit, ze to nepomaha. Treba gpm nastavit ako repeater a v X
nastavit ako zdroj /dev/gpmdata a s protokolom som si teraz nie isty.
Keby obaja citali ten isty port tak by si kradli udaje.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...