Tisk přes sambu na HP LJ 4L

Ing. Karel Babka dekls na top.cz
Čtvrtek Duben 4 10:38:15 CEST 2002

>Tisk přímo ze serveru dopadne bohužel úplně stejně: svítící kontrolka DATA,
>ale žádný výstup. Ve Win tiskárna funguje, takže chyba může být v LPT portu
>na serveru (což se mi nezdá), ale nejspíš dělám něco špatně já. Možná ta
>tiskárna potřebuje nějaký speciální inicializační řetězec, ale měl jsem za
>to, že ten by byl zahrnut v tom souboru, který mu Windows posílají.

Mohu vás jen ubezpečit, že HP LJ 4L nepotřebuje žádný speciální
inicialiční řetězec. Nehledejte chybu v Sambě ani ve Woknech. Jakmile
zprovozníte tisk ze servru, bude to makat i na stanicích. Já tuhle
tiskárnu zprovoznil nejdřív na SuSE 6.1 pomocí YaST a po čase na RH 7.2
linuxconfem. Je to jistější, než vlastní tvorba konfigurace. S tiskem v
Sambě pak také žádné problémy nebyly

Charley