OT: Re[2]: zmenene heslo na roota & FAQ

Klementa David xkleme00 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Duben 4 10:55:45 CEST 2002

On Tue, 2 Apr 2002, Adam Paclt wrote:

> Zdravim,

> Misto tohoto nadherneho upozorneni jsi mohl poslat help..
> sorry, ze na to reaguju, ale tohle je na muj vkus az moc arogantni..
> kdyz si clovek nevi rady, zaslouzi si rychle pomoc... ne kazdeho
> napadne podivat se do faq

Puvodni reakce MK mi sice taky pripada trosku premrstena, ale na druhou
srtanu ma celkem pravdu - prvni vec co byste mel udelat, nez se zeptate v
konferenci je opravdu navsteva FAQ.... (A zbytecne pak treba nezahlcujete
konferenci dotazy, ktere uz davno nekdo odpovedel).

		S pozdraved David Klementa

 --
"Close the Windows, shut the Gates..."

David 'Ilicz' Klementa