CBQ pro urcite porty - omezeni smtp a pop3

Čtvrtek Duben 4 11:48:20 CEST 2002

David Trcka wrote:

> Tohle je mi docela dobre jasne, jenom nechapu, proc to pri provozu
> aktivnim pouze v jedne tride dosahuje nastavenou hodnotu docela presne,
> kdezto pri provozu ve dvou tridach soucasne to jede o _tolik_ pomaleji.
> Proste v tom nevidim zadnou souvislost.

	Ja bych videl - zahazuji se pakety az se proberou TCP zamky a zacnou
posilat pomaleji, proste ta synchronizace trva nejakou dobu... - a v tom
okamziku je ten overload daleko vetsi...

> A hlavne proc se vzajemne ovlivnuje provoz ve tridach, ktere se ovlivnovat
> nemaji.

	Strelba od boku, mate korektne nastavny parametry fyzickeho zarizeni?
napr. jeho prenosove pasmo, prumerne mnozstvi paketu apod.?