RH 7.2 přidám uživatele a změní se heslo root

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Duben 4 12:34:17 CEST 2002

On 04/04/2002, Šmerda Tomáš wrote:

> už několikrát jsem zažil, že po instalaci Red Hat 7.2 kdy jsem měl jen
> uživatele root, jsem přidal dalšího uživatele a po přihlášení se zdálo
> vše OK. Pokud jsem se však chtěl přihlásit jako root oznámil mi chybné
> heslo.
>
> Zažil jsem toto na dvou PC a tak nevím jak si to mám vysvětlit.
> Podotýkám, že heslo jsem nezapoměl heslo pro root, v tom to není.

Ciste teoreticky, neni to nahodou tak, ze pridate uzivatele jako root a
potom pri snaze nastavit mu heslo zavolate jenom passwd bez parametru? V
tom pripade menite heslo roota.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka