icq a posielanie sprav skriptom

David Kuzela xkuzd01 na vse.cz
Čtvrtek Duben 4 12:46:56 CEST 2002

> Neslo by to vyriesit nejakym takym sposobom, ze icq by bolo
> napojene stale, len by som mu posielal msgy, resp. keby bol offline

On to nema zadny GNOME nebo KDE icq klient implementovane? Treba
gnomeicu? Nechce se mi to hledat, ale takovyhle klient stejne musi mit
nejakou funkci posli_zpravu(nick,text), pridelat pro ni corba (ktera
uz je stejne pouzivana) handler by nemel byt velky problem. [pokud
nenajdete zadne jine reseni, ozvete se mi soukrome].

--
                                                 David Kuzela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-