FW: RH 7.2 přidám uživatele a změní se heslo root

Šmerda Tomáš tomass na IFTPROGRES.CZ
Čtvrtek Duben 4 13:14:51 CEST 2002

Omlouvám se asi jsem to měl lépe napsat.

Vše jsem měnil v X windows v KDE, jen to že může mít další uživatel práva
jako root jsem přepsal ručně v souboru pasww..

Pokud jsem se takto nepojistil nemohl jsem změnit heslo root abych se tak
přihlašoval..

Popis mého problému:

Nainstaloval jsem RH 7.2
Přihlásil se jako root ..... vše OK
Přidám nového uživatele
Přihlásím se jako nový uživatel ..... vše se zdá OK)
Odhlásím se
Pokud se chci znovu přihlásit jako root hlásí chybné heslo.

Tak nevím jestli je to normální, asi ale ne. Možná nějaká shoda náhod nevím.

Díky

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.