Re: Jak odeslat soubor jako přílohu? RH 7.2

Bretislav Duda b.duda na rubicon.cz
Čtvrtek Duben 4 15:41:04 CEST 2002

At hledam mutt na root.cz jak hledam , nic jsem nenasel. Hledam spravne?

prikaz

mutt -a priloha1 -a priloha2 -s Predmet cil na adr

skonci spustenim mutt v interaktivnim rezimu. co je spatne?

-------Původní zpráva-------

Od: linux na linux.cz
Datum: 04. duben 2002 14:52:12
Komu: 'linux na linux.cz'
Předmět: Jak odeslat soubor jako přílohu? RH 7.2

On Thu, 4 Apr 2002, ArtComp - Petr Lorenc wrote:

> Mam poslední problém s měřením přenesených dat. Potřeboval bych
vygenerované
> grafy odeslat jako přílohu zprávy a pak je vymazat.
> Myslím tím jak napsat do skriptu, ?e se má poslat na e-mail jeden nebo
více
> souborů jako příloha.
1) byl o tom clanek na rootu
2) urcite najdete PRESNY navod v archivu konference
3) da se pouzit bud metasend nebo mutt (a urcite mnoho dalsich) - tato
klicova slova hledejte v archivu konference.
4) Pokud vas emailovy klient bezproblemu podporuje uuencoded muzete
posilat prilohy primo v tele zpravy. Toto reseni je nejspis nejjednodussi.