RH 7.2 přidám uživatele a změní se heslo root

Čtvrtek Duben 4 15:43:22 CEST 2002

Šmerda Tomáš píše:
> MD5 jsem nechal tak jak je nastaveno při instalaci RH 7.2. Asi je zapnuta,
> teď nevím. Mám teď RH nově nainstalovaný a mám pouze uživatele root. Zkusím
> to jestli to zase udělá.
>
> Přes KDE jsem vybral správce uživatelů, přidal dalšího uživatele.
> Po kliknutí na SAVE se mi objeví tabulka kde je: Adresář pro uživatele už
> existuje... Proběhne změna vlastníka práv pro tomasss.
> Chcete pokračovat?
>
> Dal jsem potvrdit. Měl jsem dát zrušit??
	To s vaším problémem nesouvisí.

> Po odhlášení se už jako root nepřihlásím.
> Hlásí LOGIN FAILED
	Hlásíte se kde? Mohl bych ještě případně zopakovat ostatní dotazy,
jestli je nutné je psát víckrát. Podle mě se z textové konzoly přihlásíte.

> Neví jestli se jako běžný uživatel dostanu do v /etc/pam.d. abych zjistil
> MD5.
	No a mohl byste to prosím vás zkusit? Nebo je to moc těžké?

> Už nemám roota co teď.. lilo nemám chráněno budu to muset změnit ručně..
	Když máte přístup k počítači, tak se snad rootem musíte stát do 10
minut. Jestli ne, počkejte si pár dnů na nějaký dobrý exploit ;-).