OT: levopis. Re: POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu.

Kocek Kvetoslav kocek.kvetoslav na vestizol.cz
Čtvrtek Duben 4 15:56:28 CEST 2002

>Argumenty akorat na urovni toho neandrtalce.
>Pokud Vam pujde puze o ukojeni zakladnich potreb (?) staci i posunky.
>Proc se jeste obtezovat skrekama.
>Zrejme Vam a podobnim ucastnikum konference nic nerika poezie.
>Ta bez bohatstvi reci psane, nejen mluvene je o  nicem.
>Asi jste zastancem pouhe prozy, ale obavam se, ze u Vas a pod. je
>to asi tak na urovni vyplatni pasky. To je to nejdulezitejsi a
>ostani kecy o kulture jazyka Vas irituji a pokladate je za zhovadilost.
>

>Malik

Hlavne ze Vam poezie rika hodne. Ale mezi "p" a "uze" se pise
"o", aby z toho vyslo "pouze" a "podobnym" se pise s tvrdym.
Jestli je takhle psana poezie, tak jsem rad, ze ctu jen
vyplatni pasku...

PS: Nevadi mi, kdyz ctu mail, kde jsou chyby. Vadi mi,
kdyz nekdo dela z druhych blbce a negramoty, ale sam
pise taky s chybami a preklepy.
--
 Kosac