Qtconsole - Bylo: Konsole a hudba

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Duben 4 16:35:26 CEST 2002

Zbynek Houska <zbynh na seznam.cz> wrote:
 : Zbynek Houska píše:
 :> Dobry den,
 :>
 :> zajima mne zda jde prehravat cd disky a soubory mp3 z konsole?
 :        Kromě odpovědí, které tu už šly, bych chtěl přidat odkaz na projekt
 : Qt pro textovou konzolu - pak aplikace pro KDE spustíte úplně všude, počítá
 : se zejména s mobily, no není to super?
 : http://dot.kde.org/1017629736/
 : Je to celkem nová zpráva, konkrétně ze včerejška ;-).

 : Zda se mi, ze se jedna o vtip. Nebo ma nekdo snad jinaci nazor? Jinak si
 : myslim, ze by takovahle vec velmi pomohla.

je to vtip. ale Cursed GTK
(http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~machek/cursed/cursed.html)
je myslene uplne vazne, len bohuzial ten projekt je uz asi mrtvy

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |