Bash escape znaky

Richard Willmann mailinglists na nocomment.sk
Čtvrtek Duben 4 18:41:18 CEST 2002

zdravim,

prosim, rad by som ak by ma mohol niekto aspon nakopnut kde hladat. Musim z
PHP spustat jednu binarku, je to na posielanie SMS a aby som si nesposobil
viac problemov ako uz tym, ze to bude riesene takto, budem musiet koli
bezpecnosti escapovat niektore znaky ktore budu predane ako parameter,
priklad

/usr/local/.../abc --recipient="cislo" --message="text"

ide najma oto co bude vnutri uvodzoviek, viem minimalne o jednom a to
ampersand, da sa niekde najst kompletny zoznam vyhradenych znakov pre bash?

dik a pekny den

rwi