RE: zbláznená myš v KDE 2

Lubos Moscovic herrman na host.sk
Čtvrtek Duben 4 23:14:10 CEST 2002

> pro

> mate pravdu, neni to reseni, ale test jestli je to tato zavada.

Zdravím,
máte pravdu... Vo všetkom. Akonáhle som vypol gpm, tak problém po-
minul - aspoň zatiaľ to tak vyzerá. Robil som v Xoch cca pol hodinu
bez problémov, takže som usúdil, že je to oproti 2 minútam značný
rozdiel a problém je PRE MŇA vyriešený, pretože za tých pár rokov,
čo robím v linuxoch som v textovom móde ešte myš nepotreboval, a teda
ani nepoužil.
Ale máte pravdu aj v druhej veci. Nie je to riešenie. Pre mňa je toto
riešenie síce použiteľné, ale pre niekoho by nemuselo byť. Malo by to
fachčať všetko spolu.

Ja vám veľmi pekne ďakujem za radu, mne totiž toto riešenie vyhovuje.
Takže ešte raz ďakujem.

So súdružským pozdravom
Ľuboš "herrman" Moščovič
HOWG