Jaky scanner koupit?

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Duben 5 07:43:31 CEST 2002

On Fri, 05 Apr 2002 00:48:19 +0200, Erik Blumentritt wrote:

: Resim momentalne problem jaky koupit scanner, aby mi pod Linuxem fungoval.

Chcem si kupit auto, poradite mi?

Povedzte aspon zakladne parametre toho scannera - dpi, ci moze
byt SCSI rozhranie, ci chcete nejaky jednoduchy kvoli obrazkom
na web, alebo mienite scanovat filmy v najvyssej kvalite...
Niekto sa uz ozve, ze taky ma a chodi.

Ja mam HP PSC 750 (kombinacia tlaciaren/scanner/kopirka, USB)
a scanner som rozchodil - nie je to zatial uplne trivialne,
ale da sa to.

Zdravi
--
                                      Stano