Problem se Sambou

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Duben 5 13:30:35 CEST 2002

>  Ano toto by bylo resenim v pripade, ze bych nechtel sdilen nic jineho co by
> bylo sdileno s heslem. V tuto chvili nic dalsiho nesdilim, ale brzo budu a
> bude to muset byt sdileno s heslem... :(

??? Nechapu.
Proc by se pri "security=share" nedalo sdilet podle hesla ?

Je mi to divne uz proto, ze to zrovna takhle pouzivame uz delsi dobu. (RH 7.0+upd,
prehistoricka samaba 2.0.7-35).

P.S. Doufam ze si rozumime - sdileni podle hesla je ekvivalent chovani W95, kdy se
sdilena polozka (ne)pripoji jen podle podle znalosti hesla bez ohledu na jmeno
uzivatele, ktere se nekontroluje.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s