Problem se sambou II - trosku se s nekym svezu :-)

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Pátek Duben 5 12:56:53 CEST 2002

Dobry den,

mam asi 80 serveru po cele republice,kde mi bezi samba (servery jsou naprosto identicke - co po strance hw,tak sw a nastaveni).
U nekterych serveru(cca 6 ks) mam ten problem,ze se mi nedari namapovat si sdilene slozky pres jmeno pocitace,ale ¨pouze
pres IP. Kdyz zkousim delat net use na jmeno pocitace tak mi to hlasi,ze vzdaleny pocitac neni dostupny.
Kdyz si ale na ten server pingnu (na jmeno),tak prevod od dns zpet adresu dostanu.

Mate nekdo nejaky napad,na co bych se mel podivat ?

Dekuji a preji pekny vikend

Roman Mosnicka