RE: RH 7.2 přidám uživatele a změní se heslo root

Šmerda Tomáš tomass na IFTPROGRES.CZ
Pátek Duben 5 13:52:46 CEST 2002

Jsem rád (v mé situaci), že se to nestalo jen mě. Mám pocit, že jsem ten
problém nedokázal dobře popsat. Nebo je to jev ojedinělý.

Stalo se ti to při zadávání v KDE?
Může to být problém KDE?
Dokážeš zjistit zda se to stane vždy když přidáš dalšího uživatele?

Nemám v malíku jak jít do singlu a změnit heslo root.. ,otestoval bych to
sám.

--------

> Přes KDE jsem vybral správce uživatelů, přidal dalšího uživatele.
> Po kliknutí na SAVE se mi objeví tabulka kde je: Adresář pro uživatele už
> existuje... Proběhne změna vlastníka práv pro tomasss.
> Chcete pokračovat?
>
> Dal jsem potvrdit. Měl jsem dát zrušit??

Presne na totez jsem se ptal zhruba pred tydnem, stalo se mi prakticky
totez.
Resil jsem to single rezimem a passwd ...

Ale PROC se to stalo taky nevim !!!!!

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.