RE: Jak odeslat soubor jako přílohu? RH 7.2

ArtComp - Petr Lorenc petr.lorenc na artcomp.cz
Pátek Duben 5 14:20:13 CEST 2002

To také není fér, protože skutečně "původní" tazatel už napsal, že děkuje a
jaké řešení se mu líbilo. Dokonce i tu snahu projevil, protože o uuencode
byla jen zmínka. Nakonec to dopadlo ještě trochu jinak, protože podle článku
na www.root.cz, na který někdo poslal do této konference odkaz, jsem si
udělal odeslání zprávy rovnou v html.

Petr Lorenc

-----Original Message-----
From: Zdenek Pytela [mailto:letty na mrakoplas.phil.muni.cz]
Sent: Friday, April 05, 2002 1:39 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Jak odeslat soubor jako přílohu? RH 7.2

Milan Kerslager píše:

> mutt -a priloha1 -a priloha2 -s Predmet cil na adr < /dev/null
>
> ...a cenu za nadbytecne echo vyhrava... :-)
	To není fér, echo je věstavěný příkaz bashe, to je úplně jiný případ
než nadbytečný cat :-). Navíc je pak zápis o dost kratší. A tělo dopisu
obvykle nějaké bude...
echo "Posilam slibene prilohy." \
| mutt -a priloha1 -a priloha2 -s Predmet cil na adr

	Hlavně jsem předpokládal, že původní tazatel projeví aspoň minimální
snahu, a ne že opíše příkaz a do konference vrátí chybovou hlášku.