Jaky scanner koupit?

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Duben 5 13:10:37 CEST 2002

On Fri, 5 Apr 2002 08:37:00 +0000 (UTC), Jaroslav Kubata wrote:

:> Ja mam HP PSC 750 (kombinacia tlaciaren/scanner/kopirka, USB)
:> a scanner som rozchodil - nie je to zatial uplne trivialne,
:> ale da sa to.

: muzete natuknout jak na to? Mne se to zatim nepovedlo a mak
: k zarizeni pristup jen obcas, takze neni moc casu na vyzkum ;-(

hpijs 1.0 (tlac)
hpoj 0.8 (scanner a "mirror" displaya zariadenia)
sane 1.0.5
xsane 0.82

ale niektore veci som musel kompilovat sam - sane v RH 7.2
napr. nema zakompilovanu podporu ptal.

Planujem to niekedy urobit poriadne - toto boli skor experimenty.
Potom to popisem a dam do nejakej databazy rieseni.

Pozor na jadra od 2.4.18 vyssie - posledne jadro kde mi chodi
USB tlac je 2.4.17. Pre vyssie som niekde videl patch, ale pockam,
kym sa dostane do oficialneho jadra.

Zdravi
--
                                        Stano