ZIP IDE - hlaska bad superblock

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pátek Duben 5 16:31:25 CEST 2002

> From:           Tomas Smetana <xsmetana na nymfe05.fi.muni.cz> wrote:

> Strelba od boku: zkuste misto /dev/hdd4 pouzivat /dev/hdd, u me to
> pomohlo.

Tohle pomuze, pokud mate ZIPku v BIOSu jako disktetovku - pak je videt
jenom jedna partition a musite pouzit hdd (to je podobne "vylepseni", jako
prehozeni z a y na nemecke klavesnici). Pokud ji mate jako pevny disk
tak s originalnimi partition bude hdd4, a pokud jste prerozdeloval
partition, pak bude nejspis jako hdd1.

S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229