Po instalaci a přidání jednoho uživatele v RH 7.2 se zruší nebo změní heslo root...

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Duben 5 17:42:18 CEST 2002

   From: Šmerda Tomáš <tomass na IFTPROGRES.CZ>
   Date: Wed, 3 Apr 2002 15:05:01 +0200

Zdravím,

proč posíláte do konference již okvótované zprávy? Má to nějaký význam?

   > už několikrát jsem zažil, že po instalaci Red Hat 7.2 kdy jsem měl jen
   > uživatele root, jsem přidal dalšího uživatele a po přihlášení se zdálo vše
   > OK. Pokud jsem se však chtěl přihlásit jako root oznámil mi chybné heslo.

a nemají oba uživatelé stejné ID? Jak je přidáváte?

   > Máte někdo stejnou zkušenost? Je to normální??

Normální to není, viděl bych to na problém na Vaší straně.
--
Pavel Janík

# Basic IBM dingbats, some of which will never have a purpose clear
# to mankind
                  -- 2.4.0 drivers/char/cp437.uni