Divna zavislost balicku v Deb. SID

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pátek Duben 5 21:44:09 CEST 2002

> 	prosim Vas, ja jsem si zkousel nainstalovat Debian SID, co jsem
> stahl z ftp.debian.cz (primo image pro paleni). Vim, ze je to
> unstablek, takze se nemam divit tomu, kdyz neco nefunguje uplne tak,
> jak by to fungovat melo, ale trapi me, ze si nemohu nejak nainstalovat
> cslatex nebot zaroven zavisi, tusim ze, na tetex-bin a zaroven je s
> nim konfliktni. Dale pri instalaci xserver-svga nastala nejaka chyba
> ve fazi postinst (u jinych xserveru to bylo bezproblemove) a jeste
> nejde nejak spustit xf86setup ze starsich distribuci a v SID nova
> verze neni. Je misto toho neco jineho?

Jak jiz nekdo psal, u x-ek se musite rozhodnout, jestli chcete xserver
verze 3 nebo 4. Pochopitelne ze ty balicky jsou v konfliktu.

Pokud jde o cs*tex, tak nevim, proc ten balicek je vubec jeste soucasti
distribuce. V tetex-base je uz csplain i cslatex. Jen je treba po
instalaci vygenerovat formaty napr. takto:

1) v /etc/texmf/fmtutil.cnf odkomentovat potrebne radky

2) jako root spustit fmtutil --all

-- Honza Houstek