XML editor

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Duben 5 19:44:33 CEST 2002

   From: jfeit na dior.ics.muni.cz (Josef Feit)
   Date: Thu, 4 Apr 2002 12:21:20 GMT

Zdravím,

   > prosim o tip na editor XML.
   > Potreboval bych nejen zobrazeni syntaxe
   > (to ma treba vim), ale i stromove zobrazeni.

stromové zobrazení má jistě mnoho výhod, ale pokud chcete opravdu psát
v XML, doporučuji vyzkoušet Emacs a psgml. Teď momentálně píšu hodně
rozsáhlý dokument v Docbooku (XML) a psgml (a potažmo též Emacs ;-) mi
velmi usnadňuje život.

   > Nejak se mi nedari nic najit, co stahnu se
   > bud nezkompiluje nebo to funguje jen castecne.

Zkuste přemýšlet vždy o několik (stačí jeden) krok dopředu. Co když Vám
někdo pošle adresu na něco, co se Vám nepodařilo přeložit? Budete mu muset
odpovědět. Proč to tedy nenapsat hned sem? A když už se Vám to nepodařilo
přeložit, proč se prvně nezeptáte na to, jak se to dá přeložit? Jistě
byste si ušetřil mnoho práce a času.
--
Pavel Janík

Hey, if you've mlock'ed more than your available memory, there's nothing
the VM layer can do. Except maybe a nice printk("Kiss your *ss goodbye");
                  -- Linus Torvalds in linux-kernel