G450 + openGL problem

Jirka Jurek dolik na thunder.upol.cz
Neděle Duben 7 01:36:40 CEST 2002

Mam matrox G450 kartu v asus A7V (VIA VT82C686A chipset) desce. Vse jede
bez problemu, dokud nespustim nejakou hru v openGL. Pak se mi behem 15
minut zasekne obraz a klavesnice. Na pocitac se da pote jeste vzdalene
prihlasit a vse je bez problemu. Proces X zabira 100% vykonu, ale bez
potizi reaguje na signal SIGQUIT. Pokud se ale znovu pokusim spusit Xka,
nebo jen nastavit rezim framebufferu, pocitat natvrdo vytuhne. Zkousel
jsem jeste nechat bezet glxgears a po 5 minutach se Xka zasekly se
stejnymi priznaky. Reagovala pouze hardwarove akcelerovana mys.

Zkousel jsem to na kernelu 2.4.18 a drivejsich a na XFree-4.2.0 jak z
drivery od XFree, tak primo od matroxu se stejnymi vysledky.

Podle me se karta prehriva. Odepiste mi prosim, kdo pouziva uvedenou
kombinaci(G450 + via chipset). Taky pokud nekdo vite, jak jde tu matroxku
podtaktovat pod linuxem. Na strankach matroxu jsem taky videl hardwarovou
diagnostiku, ktera se instaluje na disketu a bootuje z ni. Instalator je
ovsem jen pod windows(coz postradam). Mate nedko obraz te diskety?

/Jirka Jurek