mandrake a gravis Pnp

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Neděle Duben 7 12:37:55 CEST 2002

Zdravim,

,+---[ Dne sobota 6. duben 2002 19:46 Petr Sigut napsal(a) ]---+'
|  Dobry den prosim o pomoc jestli nekdo nahodou nevi jak v Mandrake 8.1 co
|  vyslo na Computeru nainstalovat zvukovku Gravis ultrasound Pnp.
|  Predem moc dekuji.
|  Petr.

nevím sice přesně, jestli Mandrake obsahuje ovladače ALSA, ale (když jsem
ještě GUSe měl) jsem na RedHatu používal tento postup:
1) www.alsa-project.org a stáhnout nejnovější ovladače
2) rozbalit, konfigurovat: ./configure --with-cards=interwave
3) make; make install
4) do /etc/modules.conf dodat:
alias char-major-116 snd
options snd snd_major=116 snd_cards_limit=1
alias snd-card-0 snd-card-interwave
options snd-card-interwave snd_index=0 snd_id="Gus"
5) spustit depmod -a
6) vyzkoušet: modprobe snd-card-interwave
7) přes jakýkoliv mixér nastavit hlasitost a pustit jakýkoli zvuk

S pozdravy Pavel
--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-
-> no!future consulting:   http://www.nofuture.cz