Problem s prekladem PHP4

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Neděle Duben 7 19:26:57 CEST 2002

On So, 2002-04-06 at 16:37, Pavel Kankovsky wrote:

> To je jedna moznost. Druha moznost je pred -lgd dat -Wl,-Bstatic (a hned
> za nej radeji zase -Wl,-Bdynamic). Treti moznost je misto -lgd (a -L...)
> dat primo /.../libgd.a. Ctvrta moznost je dat te knihovne jine jmeno
> (napr. libgd_with_gif.{so*,a}) a pak muze byt bez problemu linkovana i
> dynamicky. Pate reseni je linkovat dynamicky a pouzit LD_LIBRARY_PATH
> (ale pozor na LD_RUN_PATH resp. -Wl,-rpath).

Diky za informace, jeste otazka, ktere zaznela na uplne zacatku:
Existuje nejaka literatura, navod (howto, tutorial), kde by se takoveto
veci souhrnne vysvetlovali. Je mi jasne, ze po procteni man, info, ...
pro gcc, ld, ... a naprogramovani par vetsich projektu v C bych to taky
pochopil, ale jde mi o to, zda se to da nekde najit rovnou. Nejlepe v
cestine, ale anglictinou nepohrdnu.

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>