Mplayer + matrox G400

Pavel Ruzicka nospam na nospam.cz
Neděle Duben 7 23:52:47 CEST 2002

Nazdar,

>  Ahoj,
> cht?l bych se zeptat, jestli n?kdo máte zku?enost s provozem vý?e
> zmi?ovaného? Pokou?el jsem se zprovoznit driver mga_vid ale takhle jsem
> narazil:

Mam s tim dobre zkusenosti, ale nepouzivam driver mga_vid ale nejakou tu
normalni podporu XV. Ted nejsem u toho stroje, ale mam tam Matrox G400 a
X driver pouzivam ten s OpenGL akceleraci, co se da stahnout z webu Matroxu.
Video chodi krasne plynule(P3 667MHz). Distribuce Mandrake8.2

Jediny problem, ktery mam s timto X driverem je, ze mi strasne zpomali
"autorepeat" klavesnice asi na desetinu puvodni rychlosti.
V XF86Config-4 mam toto: Option "AutoRepeat"  "250 30"
Nevim co s tim, souvisi to s verzi jadra. Ve tusim 2.4.8 to nedelalo.
Dela mi to asi pul roku a abych se nezblaznil, tak mazu obsah radku pomoci
CTRL+U ;-)
Chyba je asi v X driveru Matroxu, nebo v jadre.

Pavouk

pavouk[at]pavouk.org
http://pavouk.org