hardware AC3 decoding + mplayer

Pavel Ruzicka nospam na nospam.cz
Pondělí Duben 8 00:00:23 CEST 2002

> zkuste http://xine.sf.net/ - je skvely a prehrat DVD zvladne od cca 400
> MHz masiny. A v xine-user konferenci a Xine FAQ najdete i ten AC3 zvuk.

Pro DVD pouzivam XINE, ktery jakztakz umi i menu a pro vsechno ostatni
MPlayer (ma nadherne titulky v alfakanalu).

V posledni dobe mi pripada, ze se tyto dva playery svymi funkcemi k sobe
cim dal tim vic blizi.

Bohuzel oba dva maji stale hodne velke mnozstvi BUGu. Ale jinak jsou oba
skvele.

Na mem Thunderbird 850 nemam problem s rychlosti prehravani DVD v realtime.
Mam SBLive! 5.1, ale jen dva repraky a sluchatka, takze prehravam AC3
downmixovany do 2 kanalu. Predpokladam, ze jste chtel prehravat na 5+1
sestave.

Pavouk

pavouk[at]pavouk.org
http://pavouk.org