Tvorba RPM

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pondělí Duben 8 15:58:14 CEST 2002

Dobrý den,

zkoušel jsem vytvářet RPM balíky z tgz balíčku za pomocí
KRPMBuilderu, ale nezadařilo se mi to. Podle logu to
vypadá, že po vytvoření záznamu ve /var/tmp/balicek-XXXXX
pak nedokáže do patřičných sdrojáků vlézt, neboť vypisuje
chybu "Error: cd balicek-1.0.1: not found" nebo tak nějak.
Před tímto a vyššími řádky je na začátku vždy '+', jestli
jsem to dobře pochopil, pohybuje se tedy ve virtuální paměti.

Chyba je podle mě v samotném .spec souboru, který jsem
vytvářel taky s KRPMBuilderem. Zkoušel jsem změnit proměnnou
$NECO_BUILD_NECO u příkazu 'cd' na tvrdý odkaz, ale stejně
se zarazil na výšejmenované hlášce. Nepomohlo ani
'rpm -bb soubor.spec' (proto ta doměnka s chybou ve spec
souboru).

Možná by jste mi mohli doporučit jiný program nebo skript
na tvorbu .spec souborů?
Nejsem ale ochotný kvůli tomu se učit si spec soubory
'vyrábět'. Zkoušel jsem kopírovat spodní část z některých
.spec souborů, ale _velmi_ se lišily (např. pro KDE od jiných
pro jiná prostředí) a hlavně vždy to skončilo na nějaké chybě.

Tématata v diskuzi jsem četl, man pages pro rpm taky.
V SuSE manuálu nic o tvorbě spec souborů není.

Zdraví

Oak

Reklama:
Jak si stoji kurz koruny? http://kurzy.seznam.cz