Lokalizace jEdit

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Pondělí Duben 8 16:55:20 CEST 2002

Oak wrote:

> Dobrý den,
>
> zalíbil se mi jEdit, javovský textový editor. Alespoň podle
> screenshotů a popisů, a nabídkou pluginů, např. bezkonkurenčního
> Clipperu. Avšak odrazuje mě lokalizace, která je (alespoň
> pro mě) u java a TK programů složitá. Rád bych se zeptal, zda-li
> se dá jEdit opravdu rozumně lokalizovat do cz prostředí, a pokud
> ano, tak bych požádal o nějaký malý popíchnutí nebo odkaz na nějaký
> manuál či how-to.

no po velmi zběžném prolétnutí zdrojáků je jedit částečně připraven, texty
jsou mimo kód, jen v kódu není možnost načíst jiná než implicitní data.
Takže šance by byla. Zkuste kontaktovat autora a požádejte ho o "připravení
půdy" a potom můžete překládat.
jinak zdroj o lokalizaci JAVA aplikací je např.
http://developer.java.sun.com/developer/technicalArticles/Intl/ResourceBundles/
,ale způsob jak je napsán jedit se malinko liší.

Stefan

PS: doporučuju news cz.comp.lang.java