Compresse

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pondělí Duben 8 19:05:03 CEST 2002

Igor Bujna <igor.bujna na maxi-tip.cz> wrote:
 : Zdravim vsechny priznivce linuxu.
 : Ted resim problem s databazi.Mam struktura dat u jednoho zaznamu velkou
 : od 60 do 600 Bytu a potreboval bych tuto strukturu zkomprimovat.
 : Chtel jsem pouzit compress ze zlib a vysledna kompresse je asi jenom 20%
 : a bzlib ten je horsi.
 : Neexistuje nejaka funkce(lib), kterou by se dali dobre zkomprimovat tak
 : male data??
 : Diky za jakoukoliv odpoved.

JA by som to skusil riesit pouzitim zlib, ale zapisat
vysledok bez standartnej hlavicky zlib (cize treba sa pozriet na
format zlib a vypreparovat jednu hlavicku spolocnu pre vsetky zaznamy)
pripadne, podla typu dat, ak su textove mohlo by pomoct nieco ako
Radix-50 kodovanie.

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |