fsck na namountovanem fs

Ladislav Vaiz ziav na adela.fel.zcu.cz
Pondělí Duben 8 18:19:01 CEST 2002

> A nemate nahodou v /etc/fstab opsnu "defaults,errors=remount-ro" ?

grep ' / ' /etc/fstab
/dev/sda2  / reiserfs defaults 0 0

Jakou by to mohlo mit souvislost s mym problemem? Ja chtel, aby se root
namountoval r-o a chtel jsem na tento fs spustit
reiserfsck --rebuild-tree, ale reiserfsck se odmital spustit na
namountovany fs, byt byl r-o.

Predpokladal jsem, ze kvuli slozite strukture reiseru neni mozne
checkovani za provozu, ale o jeho vnitrnostech nic moc nevim. Proto jsem
se  ptal, jestli neni jednodussi cesta nez bootovani jineho systemu (je to
na scsi, tak obvykle bootovaci diskety nepomohou).

				La'd"a

Trpíte často žízní, pane Svoboda?
Kdepak! Tak daleko to já nikdy nenechám dojít.