Kernel panic

Úterý Duben 9 00:07:32 CEST 2002

On Mon, 8 Apr 2002, Jaroslav Linhart wrote:

> Vážení,
> nevíte co bych mohl mít za chybu?
> Systém mi hlási:
> Kernel panic: Aiee, killing interupt handler
>
> IN Interupt Handler not syncing

Chyba nastala pri obsluze preruseni. Podivejte se do logu, mohlo by tam o
Oopsu byt neco zajimaveho. Obvykle to byva problem s HW (napr. novy
ovladac ma odstraneny workaround pro nejaky bug v sitove karte, pripadne
neosetrena inicializace promenne ve specialnim pripade atp).

Pokud v logu nic nebude, opiste Oops rucne. Tak si zajistite napravu.

Vypis Oopsu napiste do Bugzilly (http://bugzilla.redhat.com/bugzilla/).

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz