Mysql a problem s vytvarenim threadu na RH 6.2

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Duben 9 07:56:52 CEST 2002

> (errno 11). V tu chvili nelze s db nic delat, protoze se nevytvori novy
> thread pro obsluhu dalsich pozadavku. Pokud se dale nezvysuje zatez,
> situace se po chvili uklidni.
> show processlist v takove chvili ukazuje 46 procesu, coz mi na pocitaci
> s 512MB RAM pripada ponekud malo. Je tam nainstalovan RH 6.2 se vsemi

Maximalni pocet soucasne bezicich procesu mysql neni funkce velikosti
pameti. Je to parametr zadavany pri startu mysql (eventualne zakompilovany,
nicmene parametrem zadanym pri startu se da prestavit). Podivejte se do
startovaciho skriptu jak to tam zpustite. 46 je dostatecne divne cislo na
to, aby to byl default, bude tam jako parametr. Zmente ho, restartnete mysql
a bude dobre.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
+420 2 33011644