Mysql a problem s vytvarenim threadu na RH 6.2

Ing. Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Úterý Duben 9 09:44:25 CEST 2002

Michal Kaspar wrote:

> Diky za navedeni. Bylo to nastavenim limitu na pocet procesu, ktery jsem
> mel nastaveny u normalnich uzivatelu na 50. Jen nechapu, proc to
> omezovalo i uzivatele mysql, pro ktereho jsem zadne limity nenastavil. A

Dobry den,

no a pod jakym uzivatelem bezi Mysql; root nebo nejaky specialni uzivatel? Napr.
PostgreSQL bezi pod uzivatelem postgres (default), tudiz port nad 1024, limity
apod. jako jiny uzivatel, pokud nezmenite jeho profile.

Duda