RE: RH 7.2 přidám uživatele a změní se heslo root

Šmerda Tomáš tomass na IFTPROGRES.CZ
Úterý Duben 9 10:16:25 CEST 2002

Tento problém se pravděpodobně stane pouze po instalaci RH 7.2 a prvním
přidání uživatele. Pokud toto provedu v grafice zruší mi to roota, nevím do
jaké míry jestli změní heslo, nebo co, ale jak v grafice a taky normálně se
už jako root nepřihlásím. Musím obejít lilo nebo grub a znovu zadat heslo
roota. Potom už normálně přidávám další uživatele a root funguje. Asi to
tedy vidím na KDE... Až budu příště instalovat RH zkusím přidat prvního
uživatele přes příkazy. Uvidím jak se to bude chovat. A jetli se chyba zase
projeví.

Dle odpovědí to bude asi výjimka i když každý přece přidává uživatele po
instalaci Linuxu Ne? :o) Možná ale všichni administrátoři používají příkazy
a pak je asi problém v KDE. Snad mi to v další verzi RH nebude dělat...

Tomas

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.