postfix, prijmanie pre domenu + relaying zaroven

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Úterý Duben 9 12:21:02 CEST 2002

On 9 Apr 02, at 11:34, thus spake Julius Loman:

> Ahojte
>
> ako prinutit postfix, aby prijmal maily pre domenu (povedzme foo.sk) pre
> existujuce konta na tom stroji a pre neexistujuce robil relaying na
> dalsi stroj (povedzme mail2.foo.sk - ten uz pozna ostatne mailbox) ?
> Ide mi o relaying, nie resending.
>
> Urcite treba foo.sk pridat do mydestination, potom si vo virtual
> nastavit dorucenie do spravnych mailboxov, tiez pridat foo.sk relay_domains.
> Som si na 99% isty, ze toto ale este stacit nebude.

Nevim, jestli je to presne taz situace, ale mam v DMZ stroj, ktery prebira
postu z inetu, co je pro nej, si nechava, a zbytek hazi dovnitr skrz firewall.
V konfiguraci mam mimo jine tohle:

V main.cf: 	mydestination = $myhostname, localhost.$mydomain
transport:  <domena> smtp:<vnitrni domenovy server>

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F