apache + mod_perl = segfault

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Duben 9 12:33:44 CEST 2002

> nemate tam nahodou nainstalovane aj php s podporou mysql?
> mne to robilo toto iste.
> prisiel som na dve alternativy:
> 1. bud modperl tusim 1.24
> 2. alebo php skompilovat s podporou mysql kniznic, ktore u priamo v php vo
> verzii 4.0.1.pl1

Vse primo z distribuce a chodive:

[root na debug root]# rpm -qa | grep apache
apache-conf-1.3.22-1.1mdk
apache-mod_perl-1.3.22_1.26-2.1mdk
apache-manual-1.3.22-1.1mdk
apache-modules-1.3.22-1.1mdk
apache-common-1.3.22-1.1mdk
apache-1.3.22-1.1mdk
[root na debug root]# rpm -qa | grep mod_
apache-mod_perl-1.3.22_1.26-2.1mdk
mod_ssl-2.8.5-2.1mdk
mod_perl-common-1.3.22_1.26-2.1mdk
mod_php-4.0.6-7.1mdk
mod_perl-devel-1.3.22_1.26-2.1mdk

Myslim, ze to bude problem konfigurace. Podobne mi apache blbnul jak s
mod_ssl (po upgradu nemel zapis do logu) tak s mod_perl (nesedely cesty v
handleru od masona).

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
+420 2 33011644