mcedit v rxvt a Shift+kurz.klavesy

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Úterý Duben 9 12:37:57 CEST 2002

> No jo, ale co pak v konzoli?
>
> Libor

Midnight Commander si pamatuje nastaveni klaves pro kazdy $TERM. Jine je
nastaveni pro 'xterm', jine pro 'linux' ci 'console'...

Jenze nevim jak Vam, ale mne shift+sipky i po tomhle nefunguji :-( Treba
misto shift+sipka_vlevo mi pise '2D', misto shift+sipka_vpravo '2C' atd.
Navic mi porad nechodi Enter na numericky klavesnici kdyz je vyply Numlock.
Pise 'M'.
 Ale abych si porad nestezoval, uz mi chodi klavesy F13 a vice :-)

--
S pozdravem
  Kebert Martin  <mkebert(at)seznam(dot)cz>