nelze 'odevzdat' soubor?

Úterý Duben 9 14:55:37 CEST 2002

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek píše:

> 	A dosel jste na to jak? Prave jsem si to na Red Hat 6.2. v BASHi (verze
> 1) odzkousel, nevidim jediny duvod pro podporu Vase tvrzeni.., sorry'-)
	Uživatel ne-root nemá možnost změnit vlastnictví souboru na někoho
jiného. Nejčastěji udávaný důvod toho, co popisuje Jan Klugl (nebo přesněji
toho, jak jsem to pochopil já), je quota: nemůžu někomu uměle zvyšovat
kvótu, i kdyby to měl být soubor v mém adresáři. Pokud se vám systém takto
nechová, bude to asi hodně divné.