Koffice - ruzne velikosti na mon. a tiskarne

Jiri Svoboda svoboda na istrade.cz
Úterý Duben 9 16:25:30 CEST 2002

Dobry den,

	mam koffice-1.1.1 a ac by byly celkem prijatelne potykam se s velkym
problemem, ze objekty ( at jiz v kworku, ci kontouru ) jsou jinak velke
na obrazovce a jinak na tiskarne. Mam na mysli to, ze obdelnik v kontour
mam mit rozmery 10x10cm, i tak na monitoru vypada ( vzhledem k velikosti
strany ) ale jiz v nahledu je jasne, ze je mensi a pri tisku je jeho
velikost tak 7x7cm. V Kworku podobne.

Tento problem byl i v predesle verzi Koffcice. Nechce se mi verit, ze by
cele Koffice mely tak zavaznou ( z pohledu uzivatele) chybu. Nebo jsem
neco prehledl?

--
Jiri Svoboda

svoboda na istrade.cz