Zabezpeceni mail listu

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Duben 9 19:28:29 CEST 2002

   From: "Ladislav Solc" <solc na scomp.cz>
   Date: Tue, 9 Apr 2002 09:25:31 +0200

Zdravím,

   > Potreboval bych zabezpecit posilani mailu na skupinu "Vedeni" tak, Aby
   > tam mohli posilat maily jen clenove vedeni.  Muzete mi , prosim
   > poradit jak na to ? Nyní je to alias v /etc/aliases.  Pouzivam
   > Sendmail a RH 6.2. Nemam s Linuxem mnoho zkusenosti, tak prosim
   > o shovivavost.

pomocí aliasu to nejde. Musíte zprovoznit nějaký software pro poštovní
konference jako majordomo, mailman, ezmlm nebo něco podobného.

Pro další dotazy použijte jinou konferenci - najdete ji v Meta-FAQ k této
konferenci.
--
Pavel Janík

Emacs byte compiler is a VW Bug.  This code makes it be a VW Bug with fuel
injection and a turbocharger...
                  -- An unknown author in GNU Emacs about Emacs's byte-opt