Zda se, ze je to vyreseno.Re: Oprava nelze forwardovat port 1723 :-((( (uplna beznadej)

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Úterý Duben 9 21:39:54 CEST 2002

Hmm, odpovim si sam, proc to neforwarduje, protoze uz na tom portu
posloucha nc...

Ono v tom bude jeste vice zakopanych psu, ale uz vim, v cem byl pech a tak
si s tim jdu hrat dale....