Linux & Internet-banking v ČR

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Duben 10 10:24:13 CEST 2002

Dobry den,

On Fri, Apr 05, 2002 at 07:10:51PM +0200, Martin.Paces wrote:
>  Před nějakým časem se objevily zmínky o eBance a snad i o České Spořitelně.
> Já můžu přidat jen, že v ČSOB to na 100% nelze. Potřebujete totiž jakousi
> win-only čtečku čipových karet a pokud se přihlásíte jen přes formulař
> (passivni mod bez možnosti zadávání platebních příikazů), tak se
> nedostanete přes JavaScriptove menu.

co se tyce te CSOB: pujde to. Psal jsem kvuli tomu do firmy,
ktera dodava pro CSOB ctecky a karty a z te firmy se mi ozvali,
ze planuji podporu pro Linux: je ale treba napsat aplikaci, ktera
bude propojovat ctecku s prohlizecem (BTW: tato ctecka pod Linuxem
funguje), protoze z teto karty nelze vyextrahovat klic, lze ji
vsak poslat data s prikazem k podepsani, pripadne overeni...

Podle toho, co mi z te firmy napsali, tak behem leta by snad mel
byt overovaci provoz a nekdy na podzim se to chystaji nabizet.

> Martin Pačes

Zdravi
Honza Marek
--