csLaTeX (was: Divna zavislost balicku v Deb. SID)

Michal Měšťan mestan na zce.cz
Středa Duben 10 10:40:05 CEST 2002

Petr Kucera wrote:

>         Pravdepodobne ano.

Monoho jste toho nerekl. Pokud jste obdrzel v logu neco jako toto

! Package babel Error: You have used an old interface to call
babel
(babel)                You may expect compatibility problems wit
other packages
.

See the babel package documentation for explanation.
Type  H <return>  for immediate help.

tak byl pouzit babel.

Mne vec funguje, pokud volam initex z aktualniho adresare
cslatextu, jinak nacita babel.

Michal
--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec na iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze stat, ze reakce na
majlik bude nekdy az tydny...