nelze 'odevzdat' soubor? konec

Středa Duben 10 10:45:01 CEST 2002

On Wed, 10 Apr 2002, Ivo Kocvara wrote:

> No a nechce nekdo vyzkouset, jestli nestaci v include/linux/capability.h
> zmenit #define CAP_CHOWN 0  na 1? Nebude to pak nahodou fungovat?

Taky bych zkusil vymazat radky 120-130 v soubory kernel/sched.c.
Treba to pak nahodou zacne fungovat. ;)

CAP_CHOWN je pouze index, cislo bitu v current->cap_*, na ktere se ma pri
kontrole opravneni divat (uz to, ze hodnoty ostatnich CAP_... nejsou 0 a
1, ale plynule rostou, by melo vyvolat nejake podezreni).