nelze 'odevzdat' soubor? konec

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Duben 10 11:14:53 CEST 2002

On Wed, 10 Apr 2002, Pavel Kankovsky wrote:

> Taky bych zkusil vymazat radky 120-130 v soubory kernel/sched.c.
> Treba to pak nahodou zacne fungovat. ;)

No, napriklad u jadra 2.4.16 by tohle zrusilo #endif od jednoho #ifdefu,
takze mam spis pocit, ze by se jadro nepovedlo ani zkompilovat ;))

Mam za to, ze chown() probiha takto:

open.c::sys_chown() -> open.c::chown_common() -> attr.c::notify_change()

pricemz pokud by nekdo chtel menit chovani chown() co se tyce problemu
toho, kdo zacal tento thread, tak by asi potreboval malinko zmenit kod v
prave posledni z funkci v tomto retezu.

--
JiKos.