Qmail a ucty z Novelu

Patrik Hrachovina phrachovina na yahoo.com
Středa Duben 10 11:48:13 CEST 2002

Mam jeste jeden problem:
zkousim pro zacatek rozjet LDAP na Linuxu a rozchodit ten qmail s tim.
Mam udelany LDAP adresar, ale qmail mi s tim nejede.
Kdyz dam ldapsearch -x "uid=mis02", tak mi to v pohode vyhodi vsechny
zaznamy z toho:
dn: uid=mis02, dc=musumperk, dc=cz
uid: mis02
cn: Patrik Hrachovina
sn: Hrachovina
objectClass: top
objectClass: person
objectClass: inetOrgPerson
objectClass: qmailUser
mail: mis02 na hurikan.musumperk.cz
mailHost: hurikan.musumperk.cz
mailMessageStore: mis02
userPassword:: e01ENX0wNTIyNmE3NWY0MTFlMjQwMzI1ZWY2NzZkN2YzNGFiNA==

Ale kdyz dam pro kontrolu qmail-ldaplookup -u mis02, tak mi to
nenajde:
qldap_lookup:   searching with (uid=mis02)
qldap_lookup:   NOT successful: needed object/field is missing

A samozrejme me to pri POP3 pristupu vyhodi.

Netusi nekdo, v cem muze byt problem?

Diky Patrik.