Ucetnictvi

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Duben 10 14:42:31 CEST 2002

On Wed, 10 Apr 2002, Zdeněk Böhm wrote:

>  Asi je ten porod dost bolestivej. Ja tam zatim vidim jen bilou stranku :-)

No ono tam neco videt je, ale stazeni je bohuzel udelane tak, ze jsem to
nedokazal ani jednim existujicim prohlizecem a musel jsem prejit k
windows, kde se to stahlo bez problemu.

Ale pripravte se na to, ze je to testovaci verze, rozhodne nepocitejte s
tim, ze byste v tom neco zauctoval.

Kazdopadne to co mi bezi (coz neni vsechno co jsem stahnul) vypada
vymakane.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.